Digitalno vs tradicionalno oglaševanje

Digitalno vs tradicionalno oglaševanje Na začetku poglejmo izvor pojma. Oglaševanje ali angleško Advertising izvira iz latinskega izraza »ad vertere«, ki ga lahko prevedemo kot »obrniti pozornost«. Gre torej za obračanje ali kot se pogosto izražamo, vzbujanje pozornosti na sporočila oglaševalca. Trenutno je glavna pozornost usmerjena na digitalne oblike oglaševanja, ki so v primerjavi s tradicionalnimi v velikem porastu. V nadaljevanju bomo poskušali prikazati prednosti obeh oblik in dokazati,  da lahko največ dosežemo s kombiniranjem tradicionalnih in digitalnih medijev. Kot primer tradicionalnih medijev bodo izpostavljeni jumbo plakati. Merjenje učinkovitosti je največja prednost digitalnega oglaševanja. Zelo natančno lahko spremljamo, kolikokrat je bil oglas prikazan in kaj se je v nadaljevanju z njim… Preberite več

Continue Reading

Jumbo plakati – najbolj privlačna oblika zunanjega oglaševanja za podjetja in blagovne znamke.

  Jumbo plakati   Najbolj privlačna oblika zunanjega oglaševanja za podjetja in blagovne znamke. Predstavite vašo dejavnost, podjetje, blagovno znamko, akcije ali zgolj usmerite vaše kupce na jumbo plakatih, ki so postavljeni na najbolj frekventnih lokacijah na območju  Ptuja in predstavljajo najbolj privlačno obliko zunanjega oglaševanja za blagovne znamke in podjetja. Jumbo plakati oz. oglasni panoji  velikih dimenzij (cca 12 – 24 m2) so vodilni medij na področju zunanjega oglaševanja. So najbolj privlačna oblika oglaševanja za blagovne znamke in podjetja. V kombinaciji z ostalimi mediji  zagotavljajo optimalno prepoznavnost posamezne blagovne znamke oz. percepcijo oglasnega sporočila. Oglaševanje na  oglasnih panojih velikokrat kombiniramo z drugimi, običajno digitalnimi komunikacijskimi kanali.  Jumbo panoji so postavljeni… Preberite več

Continue Reading